ceotools

אפרת פלד, יו"ר ומנכ"ל אריסון השקעות

שיתוף:

אפרת פלד, יו"ר ומנכ"ל אריסון השקעות

אפרת פלד, יו"ר ומנכ"ל אריסון השקעות, אמונה על ניהול כל עסקיה של שרי אריסון. בנוסף, היא מכהנת גם כמנכ"ל SAFO (המשרד המשפחתי של שרי אריסון) במיאמי וכיהנה בעבר בדירקטוריונים של חברות בנות של הקבוצה – מהמובילות במשק הישראלי.

אריסון השקעות, בהובלתה, פועלת במלוא המרץ להרחבת הפעילות הבינלאומית שלה ולמציאת השקעות שמביאות ערך מוסף לאדם ולסביבה.

כדמות בולטת בתחום העסקים בארץ, היא מקיימת קשרים הדוקים עם מוסדות וגופים בינלאומיים והשתתפה בפורום המנהיגים הצעירים כחלק מהפורום הכלכלי העולמי. בנוסף, שימשה כאחת מ-20 המנהיגים הצעירים שהשתתפו ביוזמה הגלובלית של הנשיא לשעבר ביל קלינטון, למציאת פתרונות יצירתיים לאתגרים גלובליים. פלד היא גם חברה במועצה הבינלאומית של מכון ויצמן למדע. 

היא נבחרה לישראלית הראשונה שזכתה בפרס ההצטיינות מטעם בית הספר לניהול קלוג באוניברסיטת נורת'ווסטרן בארה"ב. עוד קודם לכן דירג אותה מגזין פורצ'ן פעמיים ברציפות בין 50 הנשים החזקות בעולם (ב-2011 ו-2012), ומגזין פורבס האמריקאי בחר בה ב-2009 לאחת מ-100 הנשים החזקות בעולם.

פלד היא בעלת תואר שני במינהל עסקים בתוכנית הבינלאומית קלוג-רקאנטי של אוניברסיטת נורת'ווסטרן ארה"ב ואוניברסיטת תל-אביב, לימודי תעודה בשמאות מקרקעין באוניברסיטת ת"א, תואר ראשון בכלכלה וחשבונאות, אוניברסיטת תל-אביב,  רואת חשבון.

עוד באתר

דילוג לתוכן